Informații utile despre livrare

Comenzile sunt preluate de luni până vineri, între orele 8:00-12:00. Pentru a putea fi contactaţi de colegii noştri, în vederea stabilirii datei de livrare a produselor, vă rugăm să completaţi – cu atenţie – formularul de înregistrare. După înregistrare şi după stabilirea datei de livrare, produsele se ambalează, se pregătesc pentru transport. Din motive de siguranță a alimentelor preparate din carne, livrarea se face cu agent propriu cu ajutorul unei maşinii frigorifice sau în ladă frigorifică, garantându-se prospeţimea acestora. Produsele se vor păstra până la consumare in frigider sau în congelator.

Livram la domiciliu doar pachetele de peste 5 kg sau peste 200 Ron.

Produsele Honor sunt livrate în fiecare săptămână pe trei trasee săptămânale și un traseu lunar, conform tabelului de mai jos. Traseul de marti include Cluj-Napoca, Turda, Dej, Târgu-Mureș, Reghin, Sovata, Praid, Bistrița și orașele aflate în zonă, lângă drumul DN16 si E 60.
În fiecare joi trasnportăm produsele pe traseul București, Valea Prahovei și Valea Oltului, Brașov, Sinaia, Predeal și Bazinul Ciucului. Vă rugăm să plasați comenzile cu cel puțin 2 zile înainte de livrarea dorită.
Livrarea produselor se face în cele mai bune condiţii, cu ajutorul unei maşini frigorifice sau în ladă frigorifică, garantându-se prospeţimea acestora.
Produsele se vor păstra până la consumare in frigider sau în congelator. Dacă nu sunteţi mulţumiţi de calitatea unuia sau a mai multor produse primite, vă rugăm să nu ezitaţi să apelaţi la serviciul nostru clienţi, urmând ca produsul/produsele în cauză să fie schimbate sau să vă fie returnat preţul acestuia/acestora. Fiecare produs este etichetat conform cerinţelor legii în vigoare. Valoarea transportului este suportată de fiecare dată de către client. Plata se face la curier. Factura emisă conţine şi taxa de transport.. Dorim să vă informăm că, în condițiile în care locația unde doriți coletul,

nu este în teritoriul amintit în politica noastră de transport, produsele vor fi pregătite către trimitere numai în condițiile în care ați plătit comanda. Fiecare produs este etichetat conform cerinţelor legii în vigoare. Valoarea transportului este suportată de fiecare dată de către client. Plata se face la curier. Factura emisă conţine şi taxa de transport.

Dorim să vă informăm că, în condițiile în care locația unde doriți coletul, nu este în teritoriul amintit în politica noastră de transport, produsele vor fi pregătite către trimitere numai în condițiile în care ați plătit comanda. Mulțumim pentru înțelegere.

Cu orice întrebare legat de transport vă rugăm să sunați la numărul de telefon: +40 742 156971

Traseul de transport pentru pachetele intre 5 – 50 kg:

Data livrării Traseul* Data plasării comenzilor Preț
Marti Târgu Mureș, Sighișoara, Cristuru-Secuiesc,
Cluj, Mediaș, Sovata, Praid, Reghin, Dej, Bistrița,
Turda, Iernut, Câmpia Turzii
în aceeași săptămână luni, ora 12:00 30 Ron + TVA/pachet
Joi scurt Miercurea Ciuc, Târgu Secuiesc,
Sfântugheorghe, Covasna
în aceeași săptămână miercuri, ora 12:00 30 Ron + TVA/pachet
Joi lung Brașov, Bran, Poiana Brașov, Predeal, Azuga,
Bușteni, Sinaia, Câmpina, Ploiești, Ilfov, București,
Pitești, Ploiești, Târgoviște, Câmpulung
în aceeași săptămână miercuri, ora 12:00 30 Ron + TVA/pachet
Lunar

Piatra Neamț, Roman, Iași, Suceava, Botoșani,
Rădăuț, Bacău

data livrării este stabilit telefonic:  0742 156971 30 Ron + TVA/pachet

*Livrăm produse și pe o raza de 5 km a localitățiilor enumerate.

Traseul de transport pentru pachetele peste 50 kg:

În cazul comenzilor de peste 50 kg oferim clienților noștrii livrare personalizată. În cazul comenzilor de peste 50 kg vă rugăm să contactați serviciul clienți: +40 742 156971