Întrebări frecvente

Întrebări frecvente2022-01-06T12:00:20+02:00
1. Trebuie să plătesc mai mult în cazul comenzii on-line?2022-01-07T11:12:58+02:00

Nu, preţul produselor achiziţionate on-line nu diferă faţă de preţul celor comandate telefonic. La preţul produselor se mai adaugă doar costul livrării la domiciliu.

2. Exista o comanda minima pentru livrare la domiciliu?2022-07-19T16:36:29+03:00

Da, comanda minima este de peste 5 kg sau 200 Ron.

3. Când se va efectua livrarea ?2022-07-19T16:37:24+03:00

Comenzile sunt preluate de luni până vineri, între orele 8-12. După trimiterea comenzii vă vom contacta telefonic pentru a preciza data şi condiţiile livrării.

4. Cum pot semnala cerinţele speciale?2022-01-07T11:16:55+02:00

Cerinţele speciale vor fi menţionate pe pagina de verificare a comenzii la rubrica „observaţii”.

5. Am reuşit să trimit comanda?2022-01-07T11:18:03+02:00

Puteţi să vă asiguraţi de trimiterea comenzii prin verificarea ei în blocul informaţional “Ultima comandă” de pe pagina care urmează după accesarea site-ului, sau verificând cutia poştală. După primirea comenzii vă trimitem un e-mail de confirmare conţinând datele introduse de Dvs.

6. Nu am primit e-mailul de confirmare2022-01-07T11:22:02+02:00

După trimiterea comenzii veţi primi din partea noastră un e-mail de confirmare. Deoarece există posibilitatea ca unele e-mailuri să nu ajungă întotdeauna la destinatar – lucru care nu poate fi controlat de noi– vă sugerăm să vă asiguraţi de trimiterea comenzii prin verificarea blocului informaţional „Ultima comandă” de pe pagina care urmează după accesarea site-ului.

7. Pot să anulez comanda?2022-01-07T11:22:38+02:00

Da, comanda poate fi anulată telefonic, înainte de expedierea coletului, la numărul de mobil 0742- 156.971

8. Cum pot face reclamaţii?2022-01-07T11:23:31+02:00

În cazul în care aveţi reclamaţii, nu ezitaţi să contactaţi departamentul nostru de relaţii cu publicul. Vă stăm la dispoziţie în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, între orele 11-15. Puteţi să ne contactaţi la numărul de telefon 0742- 156-971 sau prin e-mail la adresa office@berke.ro.

9. Garanţie2022-01-07T11:57:50+02:00

Pentru firma noastră, satisfacţia clientului este cel mai important lucru. În cazul în care nu sunteţi mulţumit de calitatea unui produs , vă rugăm să ne anunţaţi, iar noi fie vă vom înlocui produsul în cauză, fie vă vom restitui valoarea comenzii.

10. Nu pot găsi un produs. Ce trebuie sa fac?2022-07-19T16:47:24+03:00

Inainte de a finaliza cererea de comanda va rugam sa notati in sectiunea de comentarii produsele pe care nu le-ati gasit si cantitatea ceruta. Încercăm să vă furnizăm produsele solicitate la un preț corect, economisind astfel timp prețios pentru dumneavoastră. Daca nu reusim sa gasim produsul solicitat va recomandam un produs de substitutie asemanator ca pret si calitate.

11. Cum se păstrează/ depozitează produsele2022-07-19T16:46:04+03:00

Produsele comandate se păstrează în frigider. În cazul în care acestea sunt produse congelate, se vor păstra, până la prelucrare, în congelator.. Produsele noastre sunt împachetate prin technologia vacum, ceea ce ajută la menţinerea lor în stare proaspătă o perioadă mai îndelungată.

Fiecare ambalaj conţine o etichetă cu termenul de valabilitate.

12. Carnea de vânat este mai tare?2022-07-19T16:44:45+03:00

Carnea de vânat este apreciată de bucătari şi gospodine pentru gustul ei bogat şi aroma deosebită. Totuşi unii au o impresie negativă despre carnea de vânat, considerând-o mai tare. Această problemă se datorează însă pregătirii necorespunzătoare a cărnii.

13. De ce carne de vânat?2022-07-19T16:43:50+03:00

Produsele noastre preparate din carne de vânat şi din carne de porc mangaliţa (o rasă de porc rară) sunt renumite pentru aroma lor specială. Cârnaţii, carnea afumată şi celelalte produse ale nostre sunt pe cât de benefice sănătăţii dumneavoastră, pe atât de ecologice.

14. Sunt respectate normele privind siguranţa alimentară la procesarea cărnii de vânat?2022-07-19T16:42:52+03:00

Da! Carnea de vânat procesată la noi provine numai din zone controlate. Fiecare animal în parte, la recepţie este însoţit de Declaraţiea de vânat şi are Buletin de Analiză emis de Direcţia Sanitar Veterinară, din care rezultă că, animalele nu suferă de boli ca trichineloză, pesta porcină sau boala cahectizantă cronică a cervideelor. Acordăm mare atenţie, să prelucrăm doar animale sănătoase. Menţionăm că unitatea noastră funcţionează conform cerinţelor exigente de HACCP.

Title

Go to Top